System rejestracji rozmów telefonicznych "Inwigilator1.8", którego producentem jest firma NemoTECH został zaprojektowany do automatycznego nagrywania rozmów przeprowadzanych na liniach telefonicznych i radiotelefonicznych. Obecnie wykorzystywany jest on w całej Polsce m.in. w firmach telemarketingowych, konsorcjach taksówkowych, placówkach szybkiego reagowania np. pogotowia ratunkowe oraz w centrach telefonicznych wielu firm. System pracuje bezobsługowo, rozmowy rejestrowane są na wszystkich obsługiwanych liniach niezależnie od czynności wykonywanych przez użytkownika np. odsłuchu jednej z prowadzonych rozmów.
Właściwości:
- automatyczna rejestracja do 32 linii telefonicznych lub radiotelefonicznych na pojedynczym
serwerze rejestrującym
- odtwarzanie aktualnie prowadzonej rozmowy
- detekcja numerów wychodzących i przychodzących CLIP
- automatyczna kompresja nagrań do formatu FLAC
- funkcja autowzmocnienia dla słabo słyszanych rozmów
- dostęp poprzez sieć LAN
- wyszukiwanie rozmów
- opcja automatycznego usuwania rozmów
- zabezpieczenia przed dostępem osób niepowołanych
- generowanie raportów
Informacje, które zawiera nagrana rozmowa:
Każda rozmowa nagrana w systemie rejestracji rozmów "Inwigilator" niesie ze sobą następujące
informacje:
- treść rozmowy w pliku z nagraniem
- data i czas rozpoczęcia rozmowy
- czas trwania rozmowy
- nazwa własna stanowiska telefonicznego
- nazwa abonenta wybieranego lub dzwoniącego
Sposób zapisu rozmów:
System zapisuje nagrania na dysku twardym komputera PC w postaci plików *.wav lub *.flac
(pliki skompresowane, bez utraty jakości). Ilość nagranych rozmów limitowana jest przez
pojemność dysku twardego komputera np. dysk o pojemności 120 GB dla rejestracji
10 lnii przy dużym nasileniu rozmów pozwoli na ciągłą pracę w granicach 6 miesięcy.
Jednocześnie system posiada możliwość zdefiniowania czasu, po którym automatycznie
usuwane są nagrania np. 90 dni. Czas ten jest deklarowany dla każdej linii z osobna
lub dla wszystkich obsługiwanych linii i mieści się w zakresie od 1 do 999 dni.
Poprawne zdefiniowanie terminu przetrzymywania rozmów pozwala na ciągłą nieprzerwaną
pracę systemu bez obaw zatrzymania rejestracji wynikającego z zapełnienia dysku twardego
w serwerze rejestrującym.